Tanquem 2016 molt contents per tots els viatges, que encara que no molt lluny, hem pogut fer. En 2016 hem pogut visitar capitals europees com Berlín, Madrid, Praga o Brussel·les, i altres boniques ciutats com Bruges o Gant.

Primer viatge de l’any: Berlín

Berlín va ser el nostre primer destí de 2016. Ens va rebre nevant i amb unes temperatures de 10ºC sota zero. Era un destí que atreia molt a David per la seva faceta més alternativa però que a mi, encara que la seva història recent em semblava molt interessant, no m’atreia gaire. Potser era perquè hi havia gent a la qual havia preguntat sobre la capital alemanya que deia que li havia encantat i una altra a la qual no li havia agradat gens. Les meves expectatives eren molt baixes, per no dir nul·les, i potser per això Berlín em va sorprendre i em va agradar molt. És una ciutat a la qual tornaria, però segurament en una altra època de l’any per gaudir de la gran oferta cultural que ofereix.

Si voleu saber més sobre el nostre viatge a Berlín, aquí teniu tot el que hem publicat fins al moment.

En el monument al holocaust de Berlín

David passant una mica de fred a Berlín

Madrid, bon menjar i molta calor

A mitjans d’any vem agafar el cotxe i ens vam anar un cap de setmana a Madrid. El nostre objectiu principal era veure el musical del Rei Lleó i ja que estàvem allà fer una visita exprés de la ciutat. Cap dels dos havia estat abans i teníem ganes de visitar-la. Si a Berlín vem passar molt de fred, a Madrid vem morir de calor. No es podia ni estar al carrer de la calor que feia però tot i així vam passar un molt bon cap de setmana.

El que més ens va marcar de Madrid va ser que vem menjar molt bé. És per això que no hem fet cap entrada encara que llocs que vem visitar però sí vem escriure, només arribar, sobre els llocs on vam menjar. Com vem anar amb la nostra cunyada que és celíaca tots els restaurants i cafeteries que vem visitar eren de menjar sense gluten. El Celicioso, la cafeteria on vem anar, ens va agradar tant que cada dos per tres diem: “què!, anem a esmorzar a Madrid i tornem?”.

A punt de veure el musical de Rei Lleó a Madrid

Al mal temps bona cara, si fa calor ens anem al jacuzzi!

Cupcakes i pastissos del Celicioso

Praga: L’eterna “Ja anirem”

Què dir de Praga? Praga havia de ser el destí del nostre primer viatge junts al 2009, però va acabar sent Amsterdam, així que teníem moltíssimes ganes d’anar. Praga no ens va decepcionar. És una ciutat molt bonica i en la qual es menja de meravella. A més serà una destinació que sempre recordarem i de moment fins aquí podem llegir (o en aquest cas escriure ?).

Vam estar només quatre dies però els vem aprofitar al màxim, fins i tot fent una excursió al Castell de Karlstejn, a les afores de la ciutat. Praga ens va fer dubtar de quina és la nostra ciutat favorita de l’est d’Europa, ja que fins el moment estàvem encantats amb Budapest i ara ja no ho tenim tan clar.

Podeu veure el nostre dia a dia a Praga al nostre canal de Youtube i el que hem escrit sobre Praga al blog.

La ciutat de Praga des de la Torre Petřín

Nosaltres al barri jueu de Praga

Mercats Nadalencs a Bèlgica

Aquest mes de desembre hem estat a Bèlgica. Vem visitar Bruges, Gant i Brussel·les, però dormint tots els dies a Bruges. Vem anar a Bèlgica per veure mercats nadalencs i al final va ser una de les coses que menys importància va tenir en el viatge. D’aquest viatge el que més recordarem serà la posta de sol de Bruges, sens dubte una de les postes de sol més boniques i impressionants que hem vist.

D’aquest viatge hem tornat enamorats de la ciutat de Bruges. Jo ja havia estat i sempre li deia a David que era molt bonica, però fins que no ho vius per tu mateix no pots opinar. Ell tenia por de que les expectatives que tothom li havia creat de Bruges fessin que després fos un “pse … no està malament …”, però ha tornat encantat.

Bruges - La millor posta de sol en molt de temps!

Bruges – La millor posta de sol en molt de temps

No cal anar-se’n molt lluny per viatjar

També ha estat un any per seguir coneixent Catalunya. Fent escapades de cap de setmana a la Costa Brava per fer algun tram del Camí de Ronda, descobrir nous pobles medievals de Girona i Barcelona , tornar a la Garrotxa per fer excursions entre volcans i per la Vall d’en Bas i descobrir Girona com a escenari de Joc de Trons.

Camí de Ronda de Lloret de Mar a Tossa de Mar - Cales de Lloret

Camí de Ronda de Lloret de Mar a Tossa de Mar – Cales de Lloret

Pobles medievals de Girona - Carrers de Peratallada

Pobles medievals de Girona – Carrers de Peratallada

Zona volcànica de la Garrotxa - Itinerari 15 Fins el volcà del Croscat

Zona volcànica de la Garrotxa – Itinerari 15 Fins el volcà del Croscat

No ens volem oblidar del Travel Bloggers Meeting d’aquest any d’Andorra, on vam descobrir la Vall de Madriu.

En tots aquests viatges hem començat a experimentar el món del vídeo i el 2016 ha estat el primer any en què ens hem pres seriosament Youtube. Fins ara havíem pujat algun vídeo per complementar algun que altre post, però mai havíem fet vídeos que fossin independents al contingut del bloc. Hem passat vergonya davant de la càmera, fet vídeos que és millor oblidar i poc a poc hem anat millorant fins a tenir alguna cosa “publicable”. Tot i així necessiten millorar molt el proper any. Esperem que us estigui agradant aquesta nova manera d’explicar el nostre viatges!

Ja us avancem que 2017 potser no serà un any amb tants viatges tot i que potser sí de petites escapades per desconnectar del dia a dia. Però estem segurs que serà un gran any. Fa setmanes que ja tenim els vols del nostre gran viatge de 2017. Un viatge que serà molt diferent al que estem acostumats i que segur que ens encantarà. De moment us deixem amb la intriga, així que si voleu saber més ens haureu d’anar seguint durant el proper any.?